OV

Nathalie
voorzitter
Mijn naam is Nathalie, moeder van Luca Senna uit groep 3. Ik ben bij de Oudervereniging gegaan om betrokken te zijn bij de schoolactiviteiten van mijn zoon. Ik ben al actief vanaf het begin van zijn schooltijd en sinds dit jaar voorzitter van de Oudervereniging. Het is geweldig mee te helpen en te denken over activiteiten voor de kids op school om zo een onvergetelijke schooltijd te bevorderen!

Marjolijn
penningmeester
Ik ben Marjolijn Schelling en moeder van Nikki uit groep 6. Om toch betrokken te zijn bij de school van mijn dochter en mee te denken voor allerlei leuke activiteiten ben ik bij de OV gegaan. Hoe leuk is het.. om met een gezellige groep ouders leuke activiteiten te organiseren voor de school waar je zoon/dochter op zit. Mijn rol bij de OV is penningmeester, die ik met zorg zal uitvoeren.

Sabrina
secretaris
Mijn naam is Sabrina en ik ben de mama van Kaylee uit groep 5. Ben al OV-lid vanaf de kleuterklas en vind het fijn om de schooljaren van alle kinderen zo leuk mogelijk te maken. Als OV-lid ben ik nog meer betrokken bij alle schoolactiviteiten en kan ik echt meedenken hoe we het schooljaar nog leuker kunnen maken.

Omayra
OV lid -ouder
Hallo, mijn naam is Omayra Wevers-Boting moeder van Déon uit groep 6 en Loïs die afgelopen jaar haar basisschooltijd op Crescendo heeft afgerond. Sinds 2016 actief lid bij de Oudervereniging, waarvan de laatste jaren als voorzitter, het stokje nu met het volste vertrouwen overgedragen aan Nathalie. Bij verschillende leuke activiteiten op school betrokken zijn met een fijne groep betrokken ouders en met veel plezier kunnen bijdragen aan een nog leukere basisschooltijd voor alle kinderen, is mijn motivatie bij de OV te blijven.
Kelly
OV lid - ouder
Mijn naam is Kelly Nobel. Moeder van Noa uit groep 6 en Boaz uit groep 2. De reden dat ik in de OV zit is, omdat ik graag betrokken ben bij de school van mijn kinderen. Meedenken in activiteiten, creatief bezig zijn voor de school en alle leerlingen.

Interesse om bij de Oudervereniging te komen op je aanmelden als hulpouder?

Neem contact op met Sabrina: App naar 06-51035395 of mail naar cre.ov@kbscrescendo.nl.